STOWARZYSZENIE KRA

Powszechnie wiadomo, że klientów i nowe zlecenia zdobywa się najlepiej dzięki referencjom. Właśnie, dlatego postanowiliśmy stworzyć grupę wsparcia przedsiębiorczości. Chcemy wzajemnie rekomendować swoje usługi oraz pomagać naszym klientom w szybkim odnalezieniu poszukiwanego produktu na rynku. Pielęgnowanie kontaktów, nawiązywane znajomości z jak najszerszymi kręgami przedsiębiorców z różnych branży, sprzyja efektywnej wymianie informacji oraz życzliwej atmosferze biznesowej, do czego dążymy. Podsumowując – tworzymy w naszym mieście klub networkingu polegający na wzajemnym rekomendowaniu swoich usług, dzieleniu się wiedzą oraz udzielaniu pomocy jeśli jest ona potrzebna. Nasze kontakty opierają się na wzajemnym zaufaniu i poparciu. Dzięki naszej wspólnej wizji klient w jednym punkcie może otrzymać informacje o kompleksowej realizacji jego potrzeb oraz otrzymać rabaty, które dla Państwa przygotowaliśmy w naszych punktach. Jeśli chcesz do nas dołączyć skontaktuj się z wybranym przedsiębiorcą, aby uzyskać więcej informacji odnośnie stowarzyszenia KRA oraz aby ustalić termin spotkania. Listę przedsiębiorców znajdziesz w zakładce po prawej stronie.

poniedziałek, 14 lutego 2011

Weryfikuj dostawców


Inwestycja w weryfikację przyniesie Ci wzrost jakości oferowanych usług - sprawdziłam i polecam. Przedstawię to na przykładzie. 

Odwiedziłam niedawno trzy hotele, które poznawałam pod kątem potencjalnej współpracy. Zakładałam, że będę ujmowała je w ofercie dla moich potencjalnych klientów jako miejsca noclegowe. 

W pierwszym – przyjęto nas bardzo miło. Gościło nas ( mnie i moją pracownicę) dwóch sympatycznych mężczyzn. Zafundowano nam zabieg relaksujący i oprowadzono po odnowionych pokojach hotelowych. Ogólnie ośrodek i miejsce pełne uroku, ciepłej atmosfery oraz bogatej oferty Spa. Otrzymałyśmy ogólne informacje o ośrodku i przykładowe kalkulacje cenowe. 

W drugim  - przyjęto nas dosyć chłodno, chociaż bez przesady - Pan był po prostu normalny. W jego spojrzeniu widać było jednak, że myśli „Jeśli Państwo nie skorzystacie z naszych usług to i tak skorzysta ktoś inny więc po co mam się wysilać „ Pan oprowadził nas po kompleksie oraz pokazał pełną ofertę Spa. Nie przygotował nam oferty w formie papierowej bo nie zdążył, przysłał ją jednak później drogą elektroniczną.

W trzecim – tu nie byłyśmy umówione, zajechałyśmy przejazdem. Pan znalazł dla nas czas, oprowadził nas po hotelu, pokazał ofertę Spa. Zaproponował możliwości współpracy. Wszystko podczas spotkania spełniało nasze oczekiwania.

Po tygodniu podjęłam decyzję, że skorzystam z noclegu jednego z hoteli, aby osobiście poznać jakość oferowanych usług. I co się okazało – otóż okazało się, że kompleks jest na dosyć wysokim poziomie wizualnym, ale nie pasuje zupełnie do oczekiwań mojego klienta. Chciałam zaproponować to miejsce dla osób młodych, dynamicznych a to miejsce jest bardzo dobrym miejscem odpoczynku dla osób w podeszłym wieku. Jeśli będę organizowała kiedyś jakieś warsztaty czy szkolenia dla takiej grupy to na pewno wrócę do hotelu z propozycją współpracy. 
 
Przez ten przykład chce pokazać jak ważne jest weryfikowanie każdego detalu usługi, którą przedstawiamy dla naszych klientów. 
Trzeba dokładne poznać każdy element naszej oferty, aby w pełni być przekonanym co do tego, że nasz produkt spełni oczekiwania naszych klientów. 

Wszystko musi do siebie doskonale pasować - tak jak te klocki domina, które dopiero wszystkie idealnie ustawione zamykają cały układ w sposób idealny.


Jak to mówią – ufaj i sprawdzaj :)
Pozdrawiam życząc wszystkim sukcesów w tym tygodniu
Małgorzata Dudek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz